sobota 8. května 2010

Rychle zpravy z naseho zivota


Dcerka roste jako z vody. Je ji 13. mesicu, stale nechodi ackoliv to uz uz vypada, ze tenhle stav nebude trvat dlouho. Porad ma jen ctyri zuby, ale zda se, ze ji to nevadi, behem par minut bez problemu sporada kureci stehno, celej banan nebo rohlik.
Totalne u nas selhalo zarazovani jednotlivych potravin do jidelnicku podle toho, jak se to doporucuje. Ji uplne vsechno, samozrejme krome veproveho. To jsem si takhle jednou odskocila na nakup, vratim se a vidim, jak Mala sedi s Muzem na zemi a oba do sebe hazou Fufu, a paradne palive mafe. Zatrnulo mi, ale radsi jsem jen mavla rukou. V tomhle Manzel vi co dela a beztak nejsem jedina matka mulata, ktera zazila podobny sok. Pro jistotu jsem o tom povedela doktorce a ta jen pokrcila rameny, ze pokud je ocividne, ze ji to nedela problemy, tak to mam takhle nechat byt. Beztak je pry tohle dodrzovani tabulek na nic, ze se pak akorat divime, ze ty deti maji same alergie.

Jak to predtim s Manzelem vypadalo na rozvod, nakonec se vse urovnalo. Sice uz to tak nevypadalo, byla jsem o spravnosti meho rozhodnuti presvedcena, ale prece jen jsem doufala, ze se vse urovna. Prece jen, clovek se nezeni ci nevdava aby se na to zase vykaslal. A jak jsou v tom i deti, je to dost tezke. Ovsem u nas moje "rozhodnuti" melo blahodarne ucinky a i kdyz Muz nejake ty blbosti vyvadi, neda se to srovnat. Nekteri muzi asi obcas potrebuji dostat nuz na krk.
Ovsem, my dva se asi stejne jen tak nerozejdem. Prozili jsme si spolu za tu dobu veci, nad kterymi zustava rozum stat. Musim spis rict, ze nas to posilnilo, posunulo dal a utridili jsme si, co je pro nas dulezite. I kdyz porad je na cem pracovat. Ale aspon nemame fadni zivot.

Žádné komentáře: